Wednesday 15 May 2013

COOL : Gua Berwarna-Warni Di Russia Diiktiraf UNESCO (6 Gambar)



Di Russia, terdapat sebuah gua ajaib yang berwarna warni. Gua ais ini terletak di Semenanjung Kamchatka. Gua ais semulajadi ini telah terukir oleh aliran air panas yang mengalir di atas gua tersebut. Air yang terperangkap di siling gua telah menyebabkan gua ini mengeluarkan biasan cahaya berwarna-warni.

#Aliran air panas yang melalui atas gua ini adalah hasil dari pencairan ais dari gunung berapi Mutnoysky. 












5 comments:

  1. subahanallah..... hebat sungguh ciptaan ALlah...


    My recent post : Formula Kejayaan - Artwork & Quotes

    ReplyDelete
  2. Bumbung gua tu..macam bentuk awan pun ada kan.

    ReplyDelete
  3. Ingatkan kat tv jer ada (yg tipu punya) rupanya memang betul2 wujud.
    Subhanallah...

    ReplyDelete
  4. elok nian

    http://pucukpucuk.blogspot.com/2013/08/cara-menghilangkan-windows-not-genuine.html

    ReplyDelete